یکشنبه 16 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 5 / 5 / 2024

ثبت نام پذیرفته شدگان 1401

اطلاعیه شرایط ثبت نام و تشکیل پرونده ویژه پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال 1401 مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین

ضمن عرض تبریک به عزیزان برای قبولی در آزمون فوق العاده وکالت و آرزوی موفقیت در مسیر اشتغال به‌ حرفه شریف شرایط ثبت نام و تشکیل پرونده ویژه پذیرفته شدگان آزمو ن کارآموزی وکالت سال 1401 مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین به شرح ذیل اعلام می گردد. پذیرفته شدگان محترم ضرورت دارد با در دست داشتن مدارک زیر در روز و ساعت مقرر به دفتر مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین واقع در شهرقزوین، خیابان نادری شمالی، پایین تر از داروخانه رازی، پلاک 142 مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه در روز ثبت نام:

  • دانشنامه یا گواهی موقت کارشناسی حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشکده های معتبر داخلی یا خارجی)در حالت اخیر، به شرط ارزشیابی رسمی( یا معادل آن از دروس حوزوی
  • آخرین مدرک تحصیلی)کارشناسی ارشد ، دکتری( یا گواهی های صادره از سوی دانشگاه در صورتی که پذیرفته شده دارای تحصیلات تکمیلی می باشد. در خصوص ارائه مدرک ارشد و دکتری ، پذیرفته شده تا آخر دوره کارآموزی مهلت دارد.

تبصره)ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری، کارآموز را از ارائه مدرک مندرج در بند 1معاف نمی‌کند.

  • شش قطعه عکس4*3 جدید با زمینه روشن، تمام رخ، رنگی با رعایت شونات اسلامی و اداری (در مورد آقایان با پیراهن و کت رسمی، در مورد بانوان با رعایت حجاب اسلامی و بدون آرایش)
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه
  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • مدارک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه برای آقایان)کارت پایان خدمت ،گواهی معافیت دائم یا موقت(
  • کارنامه پذیرفته شده)نیازی به مصدق بودن کارنامه نیست(

تکمیل فرم های مشخصات فردی و تعهد نامه

داوطلب مکلف به تکمیل فرم مشخصات فردی(شماره1) و تکمیل فرم تعهد نامه (شماره 2) و ارائه 2 نسخه فرم گواهی وثاقت به امضای افراد مورد وثوق مندرج در فرم (شماره 3) و تکمیل فرم تعهد به التزام (شماره 4) و امضاء و نقش اثر انگشت اشاره دست راست ، در حضور نماینده مرکز می باشد.

کلیه فرم های 1تا4 توسط پذیرفته شدگان کارآموزان قابل دانلود از طریق نشانی www.23055.ir و کانال اطلاع رسانی شبکه اجتماعی ایتا به نشانی https://eitaa.com/qazvin1401 می باشد.

شرایط و نحوه ثبت نام تشکیل پرونده برای افرادی که به قصد تغییر حوزه قضایی در آزمون وکالت سال1401 شرکت کرده اند ، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

زمانبندی ثبت نام

زمان ثبت نام:ثبت نام بر اساس جدول زمانبندی مشخص شده درروزهای اول تا سوم خرداد ماه 1402 از پذیرفته‌شدگان انجام خواهد شد. 

محل ثبت نام: دفتر مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین واقع در شهرقزوین، خیابان نادری شمالی، پایین تر از داروخانه رازی، پلاک 142

تاریخ و ساعت مراجعه هر یک از پذیرفته شدگان از طریق سامانه پیامکی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین به آنان اطلاع رسانی خواهد شد. مبنای ارسال پیامک شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی پذیرفته‌شدگان در هنگام ثبت نام می باشد. شماره تماس 02833342166 (داخلی1) جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان محترم در ساعات اداری آماده پاسخگویی می باشد.

 

تاریخ درج : 1402/02/27 ساعت درج : 11:08 نویسنده : روابط عمومی مرکز