پنج شنبه 13 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 2 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

چیتگر: کارآموزان به طور مستمر به مطالعه متون حقوقی بپردازند

رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین گفت: وکلا با تداوم آموزش و تقویت دانش و مهارت حقوقی باید بتوانند در احقاق حقوق مردم و کمک به عدالت قضایی نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین آیین تحلیف کارآموزان وکالت ورودی ۱۴۰۱ مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین روز شنبه با حضور امیر حسین فضلی معاون بازرسی و امور استانهای قوه قضائیه، عبدالکریم کلهر معاون توسعه و منابع انسانی دادگستری استان قزوین و محمد نویسنده رئیس مرکز وکلای استان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

وکیل جواد چیتگر نائب رئیس هیات مدیره و رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار مرکز وکلای قوه قضائیه استان گفت: تاکنون مراحل توجیهی و صدور پروانه و سپس انجام دوره ۱۸ ماهه و معرفی به محاکم طی شده و شما باید هفته ای یک روزه دوره تکالیف محاکم را هم سپری کنید.

چیتگر بیان کرد: در این ۱۸ ماه باید توشه علمی خوبی برای خود ذخیره کنید و همواره در حال یادگیری باشید زیرا ۸۰ درصد ارکان وکالت در همین دوره ۱۸ ماهه شکل می گیرد.

وی افزود: در پایان دوره، برگزاری آزمون اختبار کتبی و شفاهی هم برای شما تدارک دیده شده که با تحلیف وارد مرحله وکالت پایه یک می شوید.

نائب رئیس مرکز وکلای استان یادآورشد: کمیسیون کارآموزی در چهار مرحله فعالیت می کند و هم اکنون کارآموزان سال ۹۹ در مرحله اختبار هستند و همزمان ورودی های سال ۱۴۰۰ را هم داریم که در اواسط دوره کاراموزی قرار دارند و بزودی شاهد پذیرش کارآموزان ورودی ۱۴۰۲ نیز خواهیم بود.

رئیس کمیسیون آموزش مرکز وکلای قوه قضایه استان در پایان تصریح کرد: شما باید از نظر علمی توانمند شوید و در این راستا برگزاری همایش و نشست ها و دوره علمی و تجربی و کارگاه های تخصصی برای مهارت آموزی شما کارآموزان پیش بینی است.

در ادامه ۱۲۰ تن از کارآموزان وکالت ورودی ۱۴۰۱ دراستان قزوین مراسم تحلیف را بجای آوردند

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/07/24ساعت درج : 08:15:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر