پنج شنبه 13 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 2 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

اطلاعیه مهم تمدید پروانه وکالت

با عنایت به فرارسیدن موعد تمدید دفترچه های وکالت و ضرورت اطلاع رسانی جهت تسهیل در این امر توجه همکاران محترم را به موارد زیر جلب می نماییم.

  1. با توجه به صدور برخط (آنلاین) مفاصا حساب مالیاتی از طریق پورتال شخصی اعضا در سامانه www.my.23055.irضرورت دارد همکاران محترم با مراجعه به پورتال خود نسبت به ارائه درخواست مفاصاحساب اقدام نمایند. لینک راهنمای نحوه ارسال درخواست در نشانی  Https://help.23055.ir/rjcuقابل دسترس است.
  2. ضرورت دارد همکاران محترم با مراجعه به واحدهای ارشاد و معاضدت حوزه قضایی محل فعالیت خود نسبت به دریافت گواهی حضور در واحد ارشاد و معاضدت با ذکر تاریخ حضور اقدام نمایند و اصل گواهی را به دفتر مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین ارائه نمایند.
  3. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته جهت پاسخگویی شایسته، همکاران متقاضی تمدید می‌توانند روزهای 3شنبه و 4شنبه هر هفته از ساعت 13-9 جهت انجام امور اداری تمدید خود به دفتر مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین مراجعه نمایند. با توجه به تراکم امور اداری مرکز در سایر اوقات امکان پاسخگویی در زمینه تمدید پروانه مقدور نمی باشد.

به همکاران محترم توصیه می گردد از موکول کردن فرآیند تمدید پروانه به روزهای پایانی اعتبار خودداری نموده و در اسرع وقت نسبت به انجام کار تمدید اقدام نمایند تا در صورت نیاز به پیگیری امور در سازمان امور مالیاتی و ... با مشکل غیرفعال شدن سامانه وکالت و عدم امکان فعالیت مواجه نگردند.

 

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/07/12ساعت درج : 14:52:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر