دوشنبه 17 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 6 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

نشست مشترک مرکز وکلای قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری استان قزوین برگزار شد

نشست مشترک مرکز وکلای قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری استان قزوین برگزار شد

نشست مشترک مرکز وکلای قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری استان قزوین با هدف تبیین زمینه های همکاری مشترک علمی، اداری، حقوقی و رفاهی و فرهنگی دو مجموعه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در نخستین نشست که به میزبانی کانون وکلای دادگستری استان قزوین برگزار شد دکتر نویسنده، رییس این مرکز بر ضرورت همدلی و همکاری مشترک دو نهاد متولی وکالت در استان برای رفع دغدغه های مشترک و اعتلای جایگاه نهاد وکالت تاکید کرد.

 وی بر ضرورت اجرای همکاری های علمی دو نهاد به عنوان مهمترین بستر فعالیت مشترک تاکید کرد و گفت: امیدوارم با همکاری دو نهاد کارگروه مشترک نهاد وکالت و دادگستری استان قزوین با پویایی بیش از پیش در امر حل مشکلات وکلا در دستگاه قضایی و تحقق عدالت قضایی نقش آفرین گردد.

محمد نسخه چی، رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین نیز ضمن تبریک انتخاب دکتر نویسنده به عنوان عضو شورای عالی وکلای کشور به تجارب موفق پیشین دو نهاد در همکاری های علمی و آموزشی اشاره کرد و کارگروه مشترک با دادگستری و برگزاری دوره های علمی را به عنوان مهمترین زمینه های همکاری علمی طرفین قلمداد کرد.

 در این نشست ضمن تعیین کارگروه های تدوین آئین نامه کارگروه نهاد وکالت و دادگستری و کارگروه رفاهی درباره تبادل استاد مابین دو نهاد و اجرای فعالیت های مشترک علمی و رفاهی بحث و تبادل نظر شد.

در دومین نشست مشترک مرکز وکلای قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری استان قزوین که به میزبانی مرکز وکلای استان قزوین برگزار شد آئین نامه کارگروه نهاد وکالت و دادگستری استان قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/06/14ساعت درج : 21:12:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر