چهارشنبه 19 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 8 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

دکتر نویسنده: رویکرد مرکز وکلای استان قزوین همکاری تنگاتنگ با کمیته امداد در همه زمینه هاست

خدمات مشاوره رایگان حقوقی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین با حضور اعضای مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در این نهاد ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد تعدادی از اعضای مرکز با حضور در این نهاد به متقاضیان مشاوره رایگان ارائه شد.

همزمان با این برنامه در نشستی با حضور مدیران مرکز و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین درباره ظرفیت های همکاری فی مابین بحث و تبادل نظر شد.

دکتر محمد نویسنده، رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در این نشست بر اراده راسخ اعضای مرکز بر ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد توسط بهترین همکاران این مجموعه تاکید کرد و گفت: این مهم بخشی از مسئولیت اجتماعی و رسالت مذهبی و ملی ماست و امیدواریم به توانمندسازی مددجویان عزیز کمیته امداد کمک نماید.

وی با اعلام آمادگی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین برای انعقاد تفاهم با کمیته امداد گفت: رویکرد مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین بر همکاری تنگاتنگ با کمیته امداد در همه زمینه های ممکن است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین اکبر ناقلی، رییس کمیسیون معاضدت و وکالت تسخیری مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین نیز از گسترش همکاری های این کمیسیون و کمیته امداد استقبال کرد و گفت: مجموعه ای از بهترین همکاران مرکز برای ارائه مشاوره حقوقی و دفاع از حقوق مددجویان این نهاد در محاکم دادگستری انتخاب و حسب مورد آماده ایفای مسئولیت هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین نیز در این نشست گفت: 90 وکیل نیکوکار در سامانه کمیته عضویت دارند و امیدواریم امسال با همکاری مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین بتوانیم طرح وکیل خانواده را برای مددجویان این مجموعه اجرا نماییم.

وی همچنین خواهان امضای تفاهم نامه جامع همکاری میان دو مجموعه شد.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/04/13ساعت درج : 07:15:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر