چهارشنبه 12 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 1 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

ارائه خدمات ارسال اظهارنامه مالیاتی به صد تن از اعضای مرکز وکلای استان قزوین

بیش از صد تن از اعضای مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین از خدمات ارسال اظهارنامه مالیاتی در دفتر مرکزی این مجموعه استفاده کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در این طرح با اختصاص فضایی مناسب، تامین زیرساخت های فنی لازم و تسهیلات ویژه به مدت 8 روز بیش از 100تن از اعضای مرکز نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی سال 1401 خود اقدام نمودند.

همچنین در طی مدت اجرای این طرح مشاوره فنی لازم درباره موضوعات مربوط به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی به علاقمندان به صورت رایگان داده شد.

گفتنی است با توجه به اهمیت موضوع دو نشست تخصصی آموزشی در خردادماه با حضور نماینده اداره کل امور مالیاتی استان قزوین و کارشناسان امور مالیاتی برای علاقمندان در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار شد.

نشست آموزشی «نحوه انجام تکالیف مالیاتی» با حضور آقای صحاف، رییس امور حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین صبح پنجشنبه 18 خرداد و نشست آموزشی «اظهارنامه و نکات کاربردی مالیاتی برای وکلا» با سخنرانی دکتر مریم آتشگاه، عضو کمیته مالیاتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ظهر شنبه ۲۷ خرداد برگزار گردید.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/04/01ساعت درج : 09:19:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر