پنج شنبه 13 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 2 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

نشست آموزشی اظهارنامه و نکات کاربردی مالیاتی برای وکلا برگزار شد

نشست امور مالیاتی با موضوع «اظهارنامه و نکات کاربردی مالیاتی برای وکلا» با سخنرانی دکتر مریم آتشگاه، عضو کمیته مالیاتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ظهر شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی قزوین با حضور جمعی از وکلای کانون مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکزوکلای قوه قضائیه استان قزوین، در این نشست دکتر محمد نویسنده رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین بیان داشت: اتفاق بسیار خوبی است که ما می‌توانیم در هیئت‌مدیره مرکز وکلا و با همکاری هیئت‌مدیره جدید کانون وکلا، همکاری‌های مستمر و مفیدی را انجام بدهیم که شروع این همکاری همین نشست می‌تواند باشد.

نویسنده اظهار امیدواری کرد که اتفاقات بزرگ‌تر و همکاری‌های بهتری که به نفع هر دو نهاد و در نهایت به رشد نهاد وکالت منجر خواهد شد صورت گیرد.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: هر جا که مشارکت، همدلی و همکاری به‌جای تقابل صورت بگیرد، هر دو طرف سود خواهند کرد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین همچنین بحث مالیات را یکی از مهم‌ترین مسائل همکاران وکیل دانست و بیشتر این مشکل را درباره اشتباه در تشخیص درآمد و مالیات از سوی اداره کل امور مالیاتی دانست.

در ادامه محمد نسخه چی، رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی با اشاره به برگزاری اولین نشست مشترک بین کانون وکلا و مرکز وکلاق قزوین اظهار داشت: ما این اتفاق مشترک را به فال نیک گرفته و باتوجه‌به وجود موضوعات، دغدغه‌ها و مشکلات مشترک بین وکلا، خواستار اتحاد و همدلی بیشتر این دو نهاد وکالت هستیم.

رئیس کانون وکلا در ادامه مسئله مالیاتی و مشکلات وکلای استان در ارتباط با دادگستری را از جمله دغدغه‌های مشترکی دانست که می‌تواند با همکاری های بیشتر این دو نهاد کاهش یابد.

لازم به ذکر است در این نشست دکتر مریم آتشگاه ضمن طرح مسائل مربوط به نحوه انجام امور اظهارنامه درباره قوانین مالیات به سخنرانی و ارائه محتوا پرداخت و حاضرین نیز ضمن طرح سؤالات و ابهامات خود درباره نحوه تکمیل و تعدادی از وکلا ارسال اظهارنامه مالیاتی خود را با حضور دکتر آتشگاه انجام دادند.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/03/29ساعت درج : 04:36:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر