دوشنبه 10 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 29 / 4 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

رییس مرکز وکلای استان قزوین: اخلاق حرفه ای، مهمترین اصل کار وکلاست

آیین تحلیف و اعطای پروانه وکالت پایه یک ۲۹ کارآموز مرکز کانون وکلای قوه قضاییه استان قزوین برگزار شد.

آیین تحلیف و اعطای پروانه وکالت پایه یک ۲۹ کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین شامگاه یکشنبه 17 اردیبهشت با حضور مقامات کشوری و استانی در تالار ایرانیان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین در این مراسم همچنین از سامانه آنلاین معاضدت قضایی این مرکز رونمایی شد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین گفت: صداقت و امانت داری از اصول اساسی و مهم هستند که در حرفۀ وکالت باعث ماندگاری و پایداری نام وکیل خواهند شد.

 «محمد نویسنده» رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در آئین تحلیف 29 وکیل جدید این مرکز اظهار داشت: وکیل دادگستری باید در رفتار و گفتار خود صادقانه عمل کند و از بیان امور خلاف واقع بپرهیزد چرا که بیان خلاف واقع مغایر با اخلاق حرفه ای وکالت و شأن و جایگاه وکیل در جامعه است.

وی افزود: وکلاء بایستی با جسارت و جرأت و با علم و اطلاعات کامل از حق مظلومان در دادگاه ها دفاع کنند تا همواره بر سوگندی که در مراسم تحلیف یاد کرده اند پایبند باشند.

نویسنده در پایان ضمن تبریک به وکلای جدی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین، خاطر نشان کرد: مرکز وکلا نهادی بسیار ارزشمند و موثر در جریان دادرسی عادلانه محسوب می شود که امیدواریم در ادامه فعالیت خود همواره شاهد حضور وکلایی قدرتمند، منطقی و قانون مدار در جهت احقاق حقوق مظلومین در جامعه باشیم.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/02/18ساعت درج : 12:46:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر