دوشنبه 10 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 29 / 4 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

چیتگر: وظیفه ما، پرورش وکلایی با سواد و آموزش دیده است

آیین تحلیف و اعطای پروانه وکالت پایه یک ۲۹ کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین شامگاه یکشنبه 17 اردیبهشت با حضور مقامات کشوری و استانی در تالار ایرانیان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین در این مراسم همچنین از سامانه آنلاین معاضدت قضایی این مرکز رونمایی شد.

رییس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین گفت: اساس کار ما، آموزش کارآموزانی با سواد و بروز جهت دفاع از حق مظلومین در دادگاه هاست.

جواد چیتگر اظهار داشت: وکلایی که با ادای سوگند به شغل وکالت نائل می شوند همواره باید به سوگند نامه خود پایبند باشند و همواره تلاش کنند که با علم آموزی و کسب تجارب مردم را از حق و حقوق خود آگاه کنند.

وی خطاب به وکلای جدید مرکز بیان کرد: مراسم تحلیف به معنای پایان فعالیت شما در تحلیل قواعد حقوقی نیست بلکه شما باید بتوانید مجری قانون باشید و ضمن دفاع از قوانین آن را بخوبی تفسیر کنید.

چیتگردر ادامه گفت: وکلای موفق همیشه در حال کوشش و تلاش در یادگیری و بهره گیری از تجارب دیگر وکلای پیشکسوت هستند و نظم و انضباط کاری را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

وی در پایان با تبریک به کسب مدرک پایه یک، وکلای جدید مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این مرکز با دعوت از قضات باتجربه و وکلای پیشکسوت بیش از 50 ساعت کلاس های آموزشی متعدد در حوزه های کیفری و حقوق به کارآموزان آموزش داده شد که مورد استقبال اعضای این مرکز واقع شد.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1402/02/18ساعت درج : 12:43:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر