دوشنبه 17 اردیبهشت سال 1403 مصادف با 6 / 5 / 2024
مرکز امور مشاوران قزوین

گروه خبری : اخبار مرکز

سخنرانی نایب رییس مرکز وکلای استان قزوین در جمع فرهنگیان ضیاءآباد

نایب رییس مرکز وکلای استان قزوین در همایش توجیهی تیم پیشرفت مدرسه با محوریت آسیب های اجتماعی گفت: لازمه کاهش آسیب های اجتماعی افزایش آگاهی های حقوقی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین، جواد چیتگر در جمع فرهنگیان شهر ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان به تبیین مباحث حقوقی مرتبط با آموزش و پرورش و جایگاه حقوقی بی حجابی و عدم رعایت پوشش اسلامی و جرم و افترا و تهدید اعم از کلامی و یا تقریری در فضای مجازی برای اشخاص عام و حقیقی و یا افراد دولتی و سیاسی و ... پرداخت.

همچنین در این نشست که در محل سالن اجتماعات کانون شهید بهشتی شهر ضیاءآباد تشکیل شد ایرج شهسواری ریاست محترم اداره آموزش و پرورش با بیان مسولیت سنگین فرهنگیان و آحاد جامعه در مقابله با آسیب های اجتماعی , همه حضار حاضر در جلسه را جهت هم افزایی و حمایت علمی و مادی و معنوی برای کاهش آسیب های اجتماعی فراخواند.

در ادامه سروان بیگدلی از پلیس فتای استان قزوین به بیان آسیب ها و محدودیت ها و فرصت های فضای مجازی پرداخته و چالش های موجود در بازی های رایانه ای و نحوه مراقبت و محافظت در برابر کلاهبرداران اینترنتی را تشریح کرد.

مجموع تعداد نظرات : 0تاریخ درج : 1401/12/13ساعت درج : 16:19:00نویسنده : روابط عمومی مرکز

دیدگاه خود را ارسال کنید
نام و نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
refresh
* متن نظر